Barion Pixel
Weboldalainkon cookie-kat (sütiket) használunk, hogy személyre szóló szolgáltatást nyújthassunk látogatóink részére.
 
 
0
Véletlenül rossz modellt / méretet rendeltem. Mit csináljak?

30 napos visszaküldési lehetőség!

Meggondolatlanul vásároltál? Vagy rosszul választottál méretet? Egy teljes hónapod van, hogy megváltoztasd a rendelésedet. A megvásárolt termék visszaküldését a csomag átvételétől számított 30 napon belül van lehetőséged érvényesíteni.

Elállási szándékod a kapcsolatnál megadott elérhetõségen kell jeleznie.Elállás esetén a szolgáltató legkésõbb 14 napon belül fizeti vissza a fogyasztó által kifizetett összeget.
1. Cserélnéd a terméket: A megvásárolt termék visszaküldését a csomag átvételétől számított 30 napon belül van lehetőséged érvényesíteni.

20.000 Ft feletti megrendelés esetén az első csomagcsere ingyenes.
20.000 Ft alatti megrendelés esetén 2490 Ft

A csomagcsere szolgáltatásunkat nem vagy köteles igénybe venni, amennyiben magad szeretnéd megoldani a termék visszajuttatását ügyfélszolgálatunkra, küld egy e-mailt, neved, megrendelési számodat és azt, hogy milyen termékre szeretnéd cserélni.
Amennyiben magad kívánod központunkba visszaküldeni megrendelésed, akkor a visszaküldendő terméket kérjük NE utánvéttel add fel. A portós küldeményeket nem áll módunkban átvenni.

Vevőszolgálat címe: Karosinpex kft 8808 Nagykanizsa Vadrózsa u.2  

Csomagcsere igényléséhez küldj egy e-mailt a info[kukac]alfatop[pont]hu e-mailcímre.

Az e-mailbe írd bele a megrendelésed számát, a nevedet, a cserélendő és a választott termék cikkszámát, illetve méretét.

Hangsúlyozzuk, hogy kizárólag sértetlen, nem hordott, gyári állapotban lévő cipő és csomagolás esetén áll módunkban visszavenni a terméket amortizációs díj levonása nélkül. A cipős doboz nem csomagolóanyag, hanem a termék része, rajta szerepelnek a termék egyedi azonosítói. Így kizárólag eredeti csomagolással rendelkező terméket fogadunk vissza amortizációs díj levonása nélkül! (Olyan visszaküldött cipőt, aminek a doboza nincs becsomagolva, összeragasztózott, tönkrement, nem tudunk tovább értékesíteni teljes áron).

Bizonyára Ön sem örülne, ha az Ön által megrendelt terméket egy leamortizálódott, összeragasztózott csomagolásban kapná meg a webáruháztól. Kérjük ezt a doboz feladásánál vegye figyelembe!

A termékcsere bizalmi alapon történik. Amennyiben mégis a terméket valaki hordott, viseletes állapotban küldi vissza részünkre és ezek után nem hajlandó megfizetni az amortizációs díjat, úgy jogi útra fogjuk követeléseinket érvényesíteni a szerződést megszegőkkel szemben.


A Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza (pl. fehérnemű, fürdőruha).  A termék dobozára kérjük ne ragassz, ne írj semmit. Csomagold be és az extra csomagolóanyagon tüntesd fel a szállítási címet. Kérjük vedd figyelembe, hogy  csak a viseletlen, eredeti csomagolásban visszaküldött, kifogástalan állapotú cipőt tudjuk cserélni.  A terméknek ugyanabban az állapotban kell lennie, mint ahogy kiszállításra került, tehát nem viselt, folt, pecsét és szakadás nélküli   Bízunk abban, hogy a csomagcsere szolgáltatással egy újszintű szolgáltatást biztosítunk, továbbra is elégedett leszel – és nagyobb kedvvel fogsz nálunk vásárolni, kényelmesebben és aggodalom nélkül a vásárlás utáni szolgáltatások segítségével, mint korábban.

2. Amennyiben elállsz a vásárlásodtól a csomag átvételétől számított 30 napon belül jogosult vagy indokolás nélkül elállni e szerzõdéstõl. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerzõdés esetén a szerzõdés teljesítése megkezdõdött,  jogosult vagy 30 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerzõdést. A megrendelés visszaigazolása és a termék átvétele közötti időszakban is van lehetősége írásban (e-mailben) a szerződéstől (megrendelés) elállni. Az elállási/felmondási határidõ az attól a naptól számított 30 nap elteltével jár le, amelyen te vagy a te általad megjelölt, a fuvarozótól eltérõ harmadik személy a terméket átveszi. Ha elállási/felmondási jogoddal élni kívánsz, elállási/felmondási szándékodat tartalmazó egyértelmû nyilatkozatod köteles vagy eljuttatni az alábbi e-mail címre: info[kukac]alfatop.hu[pont)hu (e-mail küldéséhez kattintson a címre!).
Ebbõl a célból felhasználhatod a mellékelt elállási nyilatkozat-mintát is. Határidõben gyakorolod elállási jogod, ha a fent megjelölt határidõ lejárta elõtt elküldöd elállási nyilatkozatod.
Elállási nyilatkozat-minta:
Címzett: Karosinpex Kft. 8808 Nagykanizsa Vadrózsa utca 2
Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási jogomat az alábbi termék/ek adásvételére irányuló szerzõdés tekintetében
Megrendelésszám:
A termék cikkszámát és nevét kérjük írja ide:

Átvétel idõpontja:
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
Kelt :


Az elállás joghatása:
Ha elállsz ettõl a szerzõdéstõl, haladéktalanul, de legkésõbb az elállási nyilatkozatod kézhezvételétõl számított 14 napon belül visszatérítjük az általad teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérõ fuvarozási módot választottál.) A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy nem igazoltad, hogy azt visszaküldted.A kettõ közül a korábbi idõpontot kell figyelembe venni. köteles vagy számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésõbb elállási nyilatkozatod közlésétõl számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidõ betartottnak minõsül, ha a 14 napos határidõ letelte elõtt elküldöd a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét te viseled. Amennyiben elálláskor a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatotot meghaladó használatnak volt kitéve, vagy a gyári csomagolás nem kerül visszaküldésre, vagy az eredeti számla nélkül küldöd vissza, akkor értékcsökkenést kell felszámítanunk, mellyel a visszautalásra kerülő összeg csökkentve lesz.
A teljes összeg visszautalásához a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatotot nem meghaladó használat esetén van lehetõségünk, mellyel a gyári csomagolást és az eredeti számlát hiánytalanul küldi vissza részünkre.

 

Mekkora szállítási költségre számíthatok?

10.000 Ft alatti megrendelésnél 1590 Ft
10.000-30.000 Ft-ig 1490 Ft
30.000 Ft felett INGYENES A SZÁLLÍTÁS!

20.000 ft feletti csomagpontra nem akciós termékre a szállítás ingyenes

Csomag visszaszállítás elállás esetén futárral háztól-házig 2490 Ft

20.000 Ft feletti megrendelésnél az első csomagcsere ingyenes!

Minden további csomagcsere 2490 Ft

A csomag visszaküldése ingyenes, amennyiben Packeta pontról történik a visszaküldés. A feltéteteleket az ingyenes visszaküldésről a linkre kattintva itt találod: https://www.alfatop.hu/termekcsere-garancia

Minden egyéb más visszaküldési mód költsége a vásárlót terheli.

Mikor kapom meg a megrendelt terméket?

A raktáron található termékek szállítási ideje, munkanapokon 12 óráig leadott rendelés esetén a következő munkanap. Amennyiben 12 óra után történik a rendelés leadása, a kiszállítás 48 óra alatt történik meg. A raktárkészlet függvényében ettől eltérhet a tényleges teljesítési idő, amennyiben a megrendelt termék külső raktárból érkezik akár 4-7 nap is lehet. Ezt a megrendeléskor feltüntetjük a termék a lapján.

Hétvégén, munkaszüneti napon kiszállítás nincs.

Rendelhetek-e Magyarország határain kívüli címre?

Nem, jelenleg csak az ország határain belül szállítunk.

Nem tudok olyan időpontot mondani, amikor biztosan otthon vagyok. Mi a teendő?

A szállítás nem csak otthoni, hanem munkahelyi címre is történhet. Ha csak a munkahelyeden tudod fogadni a futárt, nyugodtan add meg azt a címet!

A pontos szállítási időről sms-ben és e-mailben értesít a GLS futárszolgálat.

A cipő meghibásodott:

Kellékszavatosság

  • Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a Karosinpex Kft. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

  • Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

  • Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

  • Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

  • Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított tizenkettő hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Karosinpex Kft. vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított tizenkettő hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

  • A kellékszavatossági igény elutasítható:

1. A kellékszavatossági idő lejártával (2 év)

2. Nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák miatt:
a) nem megfelelő méretválasztás következtében fellépő hiba;
b) helytelen kezelésből, tárolásból eredő hiba esetén;
c) sérülés, erőszakos külső behatás (fizikai, kémiai stb.) okozta hiba esetén;
d) szakszerűtlen / házilagos javítás következményeként a hiba súlyosbodott, vagy annak oka, keletkezése, mértéke emiatt már nem megítélhető;
e) fűzős lábbelin a nem megfelelő befűzés, bekötés miatt keletkező hiba;
f) beázás következménye (kivéve, ha a lábbeli vízálló köztes béléssel rendelkezik).

3. Természetes elhasználódás miatti kopás (pl: járótalp túlzott használat miatti kopása)
a) bőrtalp elkopása viselés következtében (ennek megelőzésére javasoljuk, hogy vékony gumiréteget tetessenek a sokat hordandó bőrtalpra)

Termékszavatosság


Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint - az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Akár szavatosságra, akár jótállásra „hivatkozik” is a vevő hibás teljesítés esetén, őt az új Ptk. 6:159. § (2) bekezdése rendelkezése alapján négyféle ún. szavatossági jog illeti meg: a kijavítás / a kicserélés / az árleszállítás / a vételár-visszatérítési igény (ún. elállás). Tehát kiemelten fontos, hogy kellékszavatossággal kapcsolatos, valamint a kötelező jótállás hatálya alá tartozó termék esetén felmerülő minőségi kifogás alkalmával is ugyanez a négyféle jogosultság illeti meg a fogyasztót.
Az új Ptk. szerint olyan szerződés alapján, amelyben a felek kölcsönös szolgáltatásokkal tartoznak, a kötelezett a hibás teljesítésért kellékszavatossággal tartozik. Kellékszavatossági igénye alapján a jogosult választása szerint kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek - másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva - aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet; vagy az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének a törvényben foglaltak szerinti feltételekkel nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.
Az új Ptk. is tartalmazza azt a szabályt, miszerint jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A törvény rögzíti, hogy a kijavítást vagy kicserélést - a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit kímélve kell elvégezni.

A fogyasztói kifogással visszaküldött termékhez kérjük mellékelje az alábbiakat: Fogyasztó neve, címe, Fogyasztó által érvényesíteni kívánt igény, Hiba leírása (ezen adatok hiányában nem tudjuk a Minőségi kifogásról a jegyzőkönyvet kitölteni, melyet a termék kézhezvétele és kitöltés után e-mailben jutattunk el Önnek), a termék számlája, használati és kezelési útmutatója.

Jegyzőkönyv minta (a letöltéséhez kérjük kattintson ide!)

Juttassa el a meghibásodott terméket a lehető legrövidebb időn belül, de legkésőbb a garancia lejárati napjáig ügyfélszolgálatra: Karosinpex Kft. 8808 Nagykanizsa, Vadrózsa u. 2. Javasoljuk, hogy mielőtt a terméket visszaküldené a Brand Webshop részére, e-mailben vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal (info[kukac]alfatop[pont]hu) A meghibásodott termék Brand Webshop részére történő visszajuttatásának költsége a vevőt terheli, portós küldeményeket a Brand Webshop nem vesz át.

Garanciális probléma esetén, a terméket kérjük a vevõszolgálat címére az alábbi adatok megadásával postázza el:
-hiba leírásával
-vásárlást igazoló számlával
-garancia papírral
-a rendelési szám feltüntetésével

Azt követően, hogy a termék megérkezett ügyfélszolgálatunkra munkatársunk megkezdi az ügyintézést, és felveszi Önnel a kapcsolatot a javítás vagy csere befejezésekor.

A javított vagy hibás terméket szállítási költség felszámítása nélkül visszaküldjük az Ön címére. Amennyiben azonban a terméket bevizsgálást követően hibátlannak találta, vagy a hibát nem rendeltetésszerű használat okozta, ezért a javítás garanciálisan nem végezhető el, akkor a visszaszállítás költsége is a megrendelőt terheli.

Amennyiben a fogyasztó garanciális kifogásának rendezésével nem elégedett fordulhat a Békéltető Testülethez. Az illetékes Békéltető Testület a Budapesti Békéltető Testület, 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310., Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10., E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu, Telefon: 06 (1) 488 21 31 Web: www.bekeltet.hu Zala Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület, 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24., E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu, Telefon: 06-92-550-513 Web: www.bekeltetes.hu A webáruház együttműködik a felmerült panasz esetén a Békéltető Testülettel.

Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalok látják el, ezek listája itt található: http://jarasinfo.gov.hu/

A termék ára megváltozott a rendelés és a kiszállítás közt. Melyik árat kell kifizetnem?

Minden terméket a megrendelés pillanatában érvényes áron számlázunk ki.

Fizethetek / beiskolázási / egyéb utalvánnyal a futárnak?

A webáruházban az alábbi fizetési eszközökkel van lehetőség fizetni:

Készpénzzel átvételkor: Fizetés az áru átvételekor készpénzben a futárnak közvetlenül.

Bankkártyával: a weboldalon a bankkártyás fizetési lehetőséget választva a megrendelés véglegesítésekor átírányításra kerül a Simple biztonságos fizetési oldalára, ahol a bankkártyadatok megadása után, amennyiben a fizetés sikeresen megtörtént visszairányításra kerül a webáruházba, ezzel a fizetés és a megrendelés befejezettnek tekinthető.

Előreutalással: a rendelés véglegesítése után a webáruház kiírja a bankszámlaszámot, ahova netbankján keresztül kell elutalnia arendelés értékét, a képernyőn ugyancsak megjelenő rendelésszámot a közlemény rovatba beírva.

Bankkártyás fizetés és előreutalás esetén a szállítás minden esetben csak a pénz bankszámlánkon való megjelenése után indul meg!

További kérdéseim lennének, hol kaphatok választ?

Részletes leírást találsz a Vásárlási feltételek menüpont alatt vagy az alábbi elérhetõségeken érdeklõdj: info[kukac]alfatop[pont]hu (24 órán keresztül)

Telefon: Csak munkanapokon 8-16-ig 06 30 520 0242

SZÁLLÍTÁSI információk

termékcsere, garancia

BIZTONSÁGOS FIZETÉS!

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

©2024 alfatop.hu
X

VIP
kedvezmények
regisztrált vásárlóinknak!