Barion Pixel
Weboldalainkon cookie-kat (sütiket) használunk, hogy személyre szóló szolgáltatást nyújthassunk látogatóink részére.
 
 
0
Véletlenül rossz modellt / méretet rendeltem. Mit csináljak?

30 napos visszaküldési lehetőség!

Meggondolatlanul vásároltál? Vagy rosszul választottál méretet? Egy teljes hónapod van, hogy megváltoztasd a rendelésedet. A megvásárolt termék visszaküldését a csomag átvételétől számított 30 napon belül van lehetőséged érvényesíteni.

Elállási szándékod a kapcsolatnál megadott elérhetõségen kell jeleznie.Elállás esetén a szolgáltató legkésõbb 14 napon belül fizeti vissza a fogyasztó által kifizetett összeget.
1. Cserélnéd a terméket: A megvásárolt termék visszaküldését a csomag átvételétől számított 30 napon belül van lehetőséged érvényesíteni.

20.000 Ft feletti megrendelés esetén az első csomagcsere ingyenes.
20.000 Ft alatti megrendelés esetén 2490 Ft

A csomagcsere szolgáltatásunkat nem vagy köteles igénybe venni, amennyiben magad szeretnéd megoldani a termék visszajuttatását ügyfélszolgálatunkra, küld egy e-mailt, neved, megrendelési számodat és azt, hogy milyen termékre szeretnéd cserélni.
Amennyiben magad kívánod központunkba visszaküldeni megrendelésed, akkor a visszaküldendő terméket kérjük NE utánvéttel add fel. A portós küldeményeket nem áll módunkban átvenni.

Vevőszolgálat címe: Karosinpex kft 8808 Nagykanizsa Vadrózsa u.2  

Csomagcsere igényléséhez küldj egy e-mailt a info[kukac]alfatop[pont]hu e-mailcímre.

Az e-mailbe írd bele a megrendelésed számát, a nevedet, a cserélendő és a választott termék cikkszámát, illetve méretét.

Hangsúlyozzuk, hogy kizárólag sértetlen, nem hordott, gyári állapotban lévő cipő és csomagolás esetén áll módunkban visszavenni a terméket amortizációs díj levonása nélkül. A cipős doboz nem csomagolóanyag, hanem a termék része, rajta szerepelnek a termék egyedi azonosítói. Így kizárólag eredeti csomagolással rendelkező terméket fogadunk vissza amortizációs díj levonása nélkül! (Olyan visszaküldött cipőt, aminek a doboza nincs becsomagolva, összeragasztózott, tönkrement, nem tudunk tovább értékesíteni teljes áron).

Bizonyára Ön sem örülne, ha az Ön által megrendelt terméket egy leamortizálódott, összeragasztózott csomagolásban kapná meg a webáruháztól. Kérjük ezt a doboz feladásánál vegye figyelembe!

A termékcsere bizalmi alapon történik. Amennyiben mégis a terméket valaki hordott, viseletes állapotban küldi vissza részünkre és ezek után nem hajlandó megfizetni az amortizációs díjat, úgy jogi útra fogjuk követeléseinket érvényesíteni a szerződést megszegőkkel szemben.


A Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza (pl. fehérnemű, fürdőruha).  A termék dobozára kérjük ne ragassz, ne írj semmit. Csomagold be és az extra csomagolóanyagon tüntesd fel a szállítási címet. Kérjük vedd figyelembe, hogy  csak a viseletlen, eredeti csomagolásban visszaküldött, kifogástalan állapotú cipőt tudjuk cserélni.  A terméknek ugyanabban az állapotban kell lennie, mint ahogy kiszállításra került, tehát nem viselt, folt, pecsét és szakadás nélküli   Bízunk abban, hogy a csomagcsere szolgáltatással egy újszintű szolgáltatást biztosítunk, továbbra is elégedett leszel – és nagyobb kedvvel fogsz nálunk vásárolni, kényelmesebben és aggodalom nélkül a vásárlás utáni szolgáltatások segítségével, mint korábban.

2. Amennyiben elállsz a vásárlásodtól a csomag átvételétől számított 30 napon belül jogosult vagy indokolás nélkül elállni e szerzõdéstõl. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerzõdés esetén a szerzõdés teljesítése megkezdõdött,  jogosult vagy 30 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerzõdést. A megrendelés visszaigazolása és a termék átvétele közötti időszakban is van lehetősége írásban (e-mailben) a szerződéstől (megrendelés) elállni. Az elállási/felmondási határidõ az attól a naptól számított 30 nap elteltével jár le, amelyen te vagy a te általad megjelölt, a fuvarozótól eltérõ harmadik személy a terméket átveszi. Ha elállási/felmondási jogoddal élni kívánsz, elállási/felmondási szándékodat tartalmazó egyértelmû nyilatkozatod köteles vagy eljuttatni az alábbi e-mail címre: info[kukac]alfatop.hu[pont)hu (e-mail küldéséhez kattintson a címre!).
Ebbõl a célból felhasználhatod a mellékelt elállási nyilatkozat-mintát is. Határidõben gyakorolod elállási jogod, ha a fent megjelölt határidõ lejárta elõtt elküldöd elállási nyilatkozatod.
Elállási nyilatkozat-minta:
Címzett: Karosinpex Kft. 8808 Nagykanizsa Vadrózsa utca 2
Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási jogomat az alábbi termék/ek adásvételére irányuló szerzõdés tekintetében
Megrendelésszám:
A termék cikkszámát és nevét kérjük írja ide:

Átvétel idõpontja:
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
Kelt :


Az elállás joghatása:
Ha elállsz ettõl a szerzõdéstõl, haladéktalanul, de legkésõbb az elállási nyilatkozatod kézhezvételétõl számított 14 napon belül visszatérítjük az általad teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérõ fuvarozási módot választottál.) A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy nem igazoltad, hogy azt visszaküldted.A kettõ közül a korábbi idõpontot kell figyelembe venni. köteles vagy számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésõbb elállási nyilatkozatod közlésétõl számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidõ betartottnak minõsül, ha a 14 napos határidõ letelte elõtt elküldöd a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét te viseled. Amennyiben elálláskor a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatotot meghaladó használatnak volt kitéve, vagy a gyári csomagolás nem kerül visszaküldésre, vagy az eredeti számla nélkül küldöd vissza, akkor értékcsökkenést kell felszámítanunk, mellyel a visszautalásra kerülő összeg csökkentve lesz.
A teljes összeg visszautalásához a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatotot nem meghaladó használat esetén van lehetõségünk, mellyel a gyári csomagolást és az eredeti számlát hiánytalanul küldi vissza részünkre.

 

Mekkora szállítási költségre számíthatok?

10.000 Ft alatti megrendelésnél 1590 Ft
10.000-30.000 Ft-ig 1490 Ft
30.000 Ft felett INGYENES A SZÁLLÍTÁS!

20.000 ft feletti csomagpontra nem akciós termékre a szállítás ingyenes

Csomag visszaszállítás elállás esetén futárral háztól-házig 2490 Ft

20.000 Ft feletti megrendelésnél az első csomagcsere ingyenes!

Minden további csomagcsere 2490 Ft

A csomag visszaküldése ingyenes, amennyiben Packeta pontról történik a visszaküldés. A feltéteteleket az ingyenes visszaküldésről a linkre kattintva itt találod: https://www.alfatop.hu/termekcsere-garancia

Minden egyéb más visszaküldési mód költsége a vásárlót terheli.

Mikor kapom meg a megrendelt terméket?

A raktáron található termékek szállítási ideje, munkanapokon 12 óráig leadott rendelés esetén a következő munkanap. Amennyiben 12 óra után történik a rendelés leadása, a kiszállítás 48 óra alatt történik meg. A raktárkészlet függvényében ettől eltérhet a tényleges teljesítési idő, amennyiben a megrendelt termék külső raktárból érkezik akár 4-7 nap is lehet. Ezt a megrendeléskor feltüntetjük a termék a lapján.

Hétvégén, munkaszüneti napon kiszállítás nincs.

Rendelhetek-e Magyarország határain kívüli címre?

Nem, jelenleg csak az ország határain belül szállítunk.

Nem tudok olyan időpontot mondani, amikor biztosan otthon vagyok. Mi a teendő?

A szállítás nem csak otthoni, hanem munkahelyi címre is történhet. Ha csak a munkahelyeden tudod fogadni a futárt, nyugodtan add meg azt a címet!

A pontos szállítási időről sms-ben és e-mailben értesít a GLS futárszolgálat.

A cipő meghibásodott:

A szavatossági időtartam 2 év. Ez az időtartam két részre tagozódik. Az eladást követő első hat hónapban bekövetkező meghibásodás esetén a törvény szerint automatikusan fel kell tételezni, hogy a hiba a termékben az eladáskor már benne volt. Ha ezzel az eladó nem ért egyet, neki kell bizonyítania, hogy a meghibásodás később, a vásárló valamely hibájából keletkezett. A hatodik hónaptól kezdve a kétéves időtartam végéig bejelentett reklamáció esetén, ha az eladó nem ért egyet a vásárló reklamációjával, a vásárlónak kell bizonyítania, hogy a meghibásodás oka már az eladáskor benne volt a termékben.

A fogyasztót a vásárláskor megilleti a szavatosság (Ptk 305-311. §). A szavatosság az eladó részére törvényi kötelezvény, amelyet nem szabad összetéveszteni a jótállással (garanciával), amely a szavatossági jogokon túl vállalt, meghatározott tartalmú önkéntes (vagy kötelezően vállalandó) kötelezettség a terméket eladó részéről.

A fogyasztói kifogással visszaküldött termékhez a letölthető és kinyomtatható jegyzőkönyvet kérjük kitölteni (Fogyasztó neve, címe, Fogyasztó által érvényesíteni kívánt igény, Hiba leírása rubrikákat), és ezt kérjük mellékelje a termék számlájával, használati és kezelési útmutatójával együtt visszaküldéskor.

Jegyzőkönyv (a letöltéséhez kérjük kattintson ide!)

Juttassa el a meghibásodott terméket a lehető legrövidebb időn belül, de legkésőbb a garancia lejárati napjáig ügyfélszolgálatra: Karosinpex Kft. 8800 Nagykanizsa, Vadrózsa u. 2. Javasoljuk, hogy mielőtt a terméket visszaküldené az AlfaTopSport webáruház részére, e-mailben vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal (info[kukac]alfatop[pont]hu) A meghibásodott termék AlfaTopSport webáruház részére történő visszajuttatásának költsége a vevőt terheli, portós küldeményeket az AlfaTopSport webáruház nem vesz át.

Garanciális probléma esetén, a terméket kérjük a vevõszolgálat címére az alábbi adatok megadásával postázza el:
-hiba leírásával
-vásárlást igazoló számlával
-garancia papírral
-a rendelési szám feltüntetésével

Azt követően, hogy a termék megérkezett ügyfélszolgálatunkra munkatársunk megkezdi az ügyintézést, és felveszi Önnel a kapcsolatot a javítás vagy csere befejezésekor.

A javított vagy hibás terméket szállítási költség felszámítása nélkül visszaküldjük az Ön címére. Amennyiben azonban a terméket bevizsgálást követően hibátlannak találta, vagy a hibát nem rendeltetésszerű használat okozta, ezért a javítás garanciálisan nem végezhető el, akkor a visszaszállítás költsége is a megrendelőt terheli.

A termék ára megváltozott a rendelés és a kiszállítás közt. Melyik árat kell kifizetnem?

Minden terméket a megrendelés pillanatában érvényes áron számlázunk ki.

Fizethetek / beiskolázási / egyéb utalvánnyal a futárnak?

A webáruházban az alábbi fizetési eszközökkel van lehetőség fizetni:

Készpénzzel átvételkor: Fizetés az áru átvételekor készpénzben a futárnak közvetlenül.

Bankkártyával: a weboldalon a bankkártyás fizetési lehetőséget választva a megrendelés véglegesítésekor átírányításra kerül a Simple biztonságos fizetési oldalára, ahol a bankkártyadatok megadása után, amennyiben a fizetés sikeresen megtörtént visszairányításra kerül a webáruházba, ezzel a fizetés és a megrendelés befejezettnek tekinthető.

Előreutalással: a rendelés véglegesítése után a webáruház kiírja a bankszámlaszámot, ahova netbankján keresztül kell elutalnia arendelés értékét, a képernyőn ugyancsak megjelenő rendelésszámot a közlemény rovatba beírva.

Bankkártyás fizetés és előreutalás esetén a szállítás minden esetben csak a pénz bankszámlánkon való megjelenése után indul meg!

További kérdéseim lennének, hol kaphatok választ?

Részletes leírást találsz a Vásárlási feltételek menüpont alatt vagy az alábbi elérhetõségeken érdeklõdj: info[kukac]alfatop[pont]hu (24 órán keresztül)

Telefon: Csak munkanapokon 8-16-ig 06 30 520 0242

SZÁLLÍTÁSI információk

termékcsere, garancia

BIZTONSÁGOS FIZETÉS!

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

©2024 alfatop.hu
X

VIP
kedvezmények
regisztrált vásárlóinknak!